Kimsede para yok sözüne katılmıyorum.Artık Herkesin elinde akıllı telefon, eskiden hatırlardım milletin elindeki telefonlar 150-200 lirayı geçmezdi şimdi ise herkesin elinde IPHONE 4-5, Samsung Galaxy SII-SIII alayı var.Eskiden ev almak zordu, dediğim oran araştırılabilir şimdi Türkiyenin %45-%50si ev sahibi.