Hocam zaten büyük firmalar ve de kurumsal firmalar sitelerine günlük 100 ile 200 tane makale eklemek zorundalar. Yan bloglar vs.
O nedenle de 2 senedir ben aynı 2 şirket ile çalışıyorum. Her gün 60 makale yazdığınız zaman bir yerden sonra (konuda sabit olunca) bisiklet sürmek gibi oluyor, alışıyorsunuz.
Bir de makale işinden daha fazla kazandığım bir özel sektör olmadı. (Özel ders vermek, dershanede çalışmak vs.)
O nedenle de makale işi sizin kendi işiniz olduğunda bence 60 makale çok normal.
Siz de 2-3 sene aralıksız makale yazdığınız zaman, gerçekten de 200kelime 4dk normal.