sahıbınden nokta koma veremedım hocam soruyosanız gırıs bılgılerını kaybettım bayrampasa cevık kuvvtteyım gormek ıstersenız gelebılırsınız arabayı ıstedıgınız servıse goturebılırız sıkıntı yok su an ısteyım hocam resımlerı koyacagım yarın