Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Çok hızlı ve titiz çalışıyorlar. Bende memnun kalmıştım. Hatta klavyede bir iki tuşta benim için sıfır problem olacak bir sorun mevcuttu, söylemediğim halde klavyeyi bile değiştirmişler komple. Takdir edilecek bir hizmet anlayışları olduğunu düşünüyorum.