telefonu kapatıp açtım, sisteme giriş yaptım çıktım olmadı zaten calısmıyorum o firmayla eskiden kalan bir kaç domain vardı.

Telefon açtım anons'ta "Türkiyenin En büyük hosting ve domain firmasına hoşgeldiniz" diyor.. vay canına dedim