R10 dami bi yerde okumustum tam hatirlamiyorum facebok uzerinden boyle mac almisti biri sonra adam sayfayi kapatmisti gelmeyin bu tur oyunlara mantikli dusunursen adamin mac satip riske girmeyecegini kestirirsin sonucta suc bu gidip kendi oynar hic senle ugrasmaz gercek bu boyle yazmayın demişsin ne yapalim dolandirilmana gozmu yumalim