yok dostum duzelmıyo. düzelsede bi süre sonra tekrar bozuluyo. kısacası cıldırcam az kaldı

onun ıcın temayı degısmeyı dusunuyorum. ama parasıyla bıle alıcak bi tema bulamıyorum. r10da yardım olayı bitmiş. cidden bitmiş. 3 sene once acsaydım bu konuyu sımdıye coktan bulmustum temayı ve kurmustum
inşallah düzelir dostum.
ben de yabancı temalar bulup editlettiriyorum ne yapalım güzel tema bulmak zor