WebWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende yaklaşık 20 gündür virüsle uğraşıyorum. aynı temayı başka bir sitemde daha kullanıyordum onda sorun yok.

olay tema da değil hocam. tema da virüs attıkları dosyanın yazılabilirliğini kaldır düzelecektir.
yok dostum duzelmıyo. düzelsede bi süre sonra tekrar bozuluyo. kısacası cıldırcam az kaldı onun ıcın temayı degısmeyı dusunuyorum. ama parasıyla bıle alıcak bi tema bulamıyorum. r10da yardım olayı bitmiş. cidden bitmiş. 3 sene once acsaydım bu konuyu sımdıye coktan bulmustum temayı ve kurmustum