WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıktı alırken hangi formatta kayıt yaptığınız önemlidir.Ayrıca hangi programlarla düzenliyorsunuz?
Premier Pro kullanıyorum hocam.