Hocam Türkçe olarak kayıt yaptım. 30 dan geriye saydı. Sonra birşeyler çıkardı karşıma. Adımları takip ettim, son olarak
" Ad Sunucuları Güncelleme" sayfası çıktı. DNS Adreslerini kendi verdikleriyle değişmemi istiyor. Sanırım yanlış yaptım, biraz daha yardım edebilir misiniz rica etsem ?
DNS değişiceksiniz zaten hocam, team viewer kullanıyorsanız verin pc bağlanıp yapayım daha kolay olur.