Ulus heykel tarafındaki kristal gazinosunda çıkıyordu, hala çıkıyormu bilmiyorum ama gitmiştik kendisini dinlemeye ali kızıltuğdan öf öf çaldırmıştık her şarkı gidiyor sesine, turguttan namıktan sonra bu kadar popüler olup kendini bozmayan tek kişidir bana göre