Bence Hüseyin değilde diğer arkadaş yani Özkan Özcanın sesi daha güzel şarkıyı daha iyi götürmüş yani.

Dalgasına açtım bir kere öyle hoşuma gitti sonra dinledim ben açtığımda 5 milyon kez dinlenmişti 2 hafta geçti geçmedi 8 milyon oldu.