Domain ile detaylı ilgilenmiyorum ama bence COk mantıkli bir seçim. Tebrikler.
Tapatalk ile gönderildi
sağolun hocam domainlerin değerlenmesi için elimde bir kaç yıl tutmam gerekecek. Heralde tutmama değer diye düşünüyorum.

Yorumunuz için teşekkürler.