1920-1080 Kayıt alıyorum bunu bilgisayara atıp programda düzenledikten sonra çıktı alıyorum ama çıktı çok kötü oluyor. Premier Pro yada After Effect kullanan arkadaşlar çıktı alırken ne olarak çıktı almamı önerir acaba yardımcı olabilecek biri var mı? Şimdiden teşekkür ederim.