Merhaba arkadaşlar,
100 TL kadar sanal pos modülü almayı düşünüyorum ilgilenen arkadaşlara duyurulur.

güven acısından alım satım işlemlerini R10'dan yürüteceğiz.. Gerekirse kişi adına konu açacağız. bilginize.