İlk defa domain aldım ben buradan, bu kadar ucuz olduğuna göre net bir şekilde güvenilirdir demek zor. Fakat başka bir kampanya daha bulup godaddy'e taşıyacağım domaini.
transferde sorun çıkarmadıklarını okudum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:42:18 -->-> Daha önceki mesaj 15:40:51 --
Son ödeme ekranında fiyat yine 0,75 miydi ?
evet hocam, 1,5 tl limitli sanal cc'den aldım, 1,41 kuruş civarı bir şey kesildi.
linkin sonuna ?promo=NCDISC0034 kodunu ekleyip sayfayı yenileyip dener misiniz ?