Bende Teşekkür Ediyorum.
Çünqü Msnde defalarca YARDIM EDERMİSİNİZ SUNUCU ALMAM LAZIM DEDİĞİM HALDE. SATASI YOKTU SANKİ.

Müsteri Temsilcisi olarak Bir bayan Vardı adını hatırlamıyorum elif veya ebru o çok ilgilendi Telefonla saatlerce konusmak istiyordu adeta. Ona Yürekten Teşekkürler.
Ama Arkadaşlar Bu Engini Konuşturamadım. Valla Konuşturamadım Haala msn de görünür Hep Meşgül veya dışardadır. Yazdığım hiçbir şeye cevap verilmedi.
EVET Engin beye bende teşekkür ediyorum. Niye Çünkü Cevap verseydi Luzumsuz bir Sunucu almış olacaktım. Hade hayırlısııı. Daha Yazmıycam O yazsın.