fiyatı oldukça uygun yazdım dengi cihazlar 400 450 nin üstünde 350 yazdımki ihtiyacı olan alsın diye.

cihaz çok temiz ve sağlamdır.Alman cihazıdır.hdmi vardır cihazda.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:35:35 -->-> Daha önceki mesaj 13:25:03 --

yazmayı unuttum şarjı 2 saat kadar gidiyor.