MuStaFaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain icin xxxtl teklif aldik..
Hemen sat o zaman aldıysan hocam. Çünkü bence domanin ederi kayıt ücreti veya onun biraz üstüdür.