utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maliyeye nasıl ödüyorsunuz hocam :S
Vergi dairesine ödenmiyor mu?
Aynı şey mi yoksa..?

Ayni seyden bahsediyoruz. Harc denilen ücret.