Güzel domain hocam. Ben satmıştım size. Hayrını görürsünüz inşallah. Uzantı da tanıtım için birebir olduğundan çok iyi yerlere gelecektir...
Teşekkürler hocam.Aklımda birkaç fikir var buradaki arkadaşların da fikirlerini almak istedim o sebeple açtım konuyu.