hocam hemen kesip atmayin. alinmadim yada darilmadim sorun degil. bizim icin musteri herzaman haklidir. simdiye kadar hicbir musterimin pisman oldugunu gormedim insallah gormemde. teklifimi geri aliyorum. neden bize bolumu yerine hakkimizda bolumu mevcut.
Sevgili okanweb.
Alınacak darılacak bişey yok zaten. Burada ticaret yapıyoruz. Ticarette alınma darılma olmaz.
Çok iyi biri olabilirsin yada süper hizmet verebilirsin fakat benim sunduğum kriterlere uymuyorsun söylemek istediğim sadece bu.
Ayrıca "hakkımızda" sayfası ile "neden biz" sayfası birbirinden farklı sayfalardır. Şayet sitenizde "neden biz" varsa bunu lorem ipsum'da bırakamazsınız. Ya o sayfayı kaldırın yada içeriğini hakkımızda ile aynı yapın. (bu tavsiyedir dikkate alıp almamak size kalmıştır)
Hayırlı satışlar.