Okanweb teklifin için teşekkürler ancak kriterlere uymuyorsun. İstersen belgeni 10 yıl önce almış ol domaini bile 20 gün önce almışsın. 1 hafta önce r10 da açılışa özel diye konu açmışsın. Neden biz linkine yazacak 3 cümle bulamamışsın.
Ben 3-5 kuruş ucuz olsun ne olursa olsun demiyorum.
Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir okanweb.
Ayrıca sadece okanweb değil. PM ile teklifini ileten bazı arkadaşlar hala konu linklerini gönderiyorlar
İlk mesajda yazdığım gibi tüm konuları okudum. Bana konu linklerinizi göndermeyiniz.
Lütfen sadece kriterlere uygun teklifler gönderiniz.
Teşekkürler.