Müyap'ı övüyorum evet çünkü bu ülkede insanların haklarını hırsızlardan koruduğu için övüyorum! "Korsan = Hırsızlık"
eğer siz bir yazılımcı olsaydınız ve ben sizin "lisanslı sattığınız yazılımı" cracklayıp paylaşsaydım siz ne düşünürdünüz? aman yaa boşver mi derdiniz yoksa hakkınızı mı arardınız?

sırf kendi çıkarlarınızla çelişen bir kurumu suçlayamazsınız.