sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman sizde takım ceza alıp yenildiği zaman takıma ve teknik direktöre sövmiyeceksiniz.
Seninle muhattap olmaya değmez aslında. GİT AZİZ VE AYKUT ABİN sana iş versin buralarda harcanıyorsun.