sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
UEFA temsilcisi bile Türk bayrağını ve fenerbahçeyi düşünüyor, bizin 3-5 gerizekalı (onlara taraftar denmez) hiç birşey düşündüğü yok.
Terbiyeli olacaksın. Sizin gibi çekirdekçi değiller hiç yoktan.