Roni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizinde hoşunuza gideceğini düşünerek hazırladığımız ve jquery, html5 kullanarak tamamladığımız web sitemiz şu anda beta sürecinde yayında. Tamamen kamuoyuna açıklanmadan önce de size sunmak istedik. Bu sebeple de sizlerin görüş ve önerilerine ihtiyaç duyuyoruz.

Sitemizi biraz zaman ayırıp, inceleyip yorumlarsanız bizi çok mutlu ederseniz.

Teşekkürler...

http://www.bannerofisi.com

Kaliteyi unutmaya başladığımız bu günlerde ilaç gibi geldi resmen, elinize kolunuza sağlık üstadım.

Aklıma böyle çalışmalar yaptığım zamanlar geldi birden...

Tebrikler.