Adam tamamen haklı, taraftar olarak örnek gösterilebilecek bir taraftar grubumuz vardı. Son zamanlarda bir şeyler oldu, zaten ceza almışız takım evinde oynuyorken bile deplasman havası var. Bunu yapmanın anlamı ne ?