Konu
Kadıköy'e Vecihi indi
22-02-2013, 14:59:36
#4
Mekruh
Adam tamamen haklı, taraftar olarak örnek gösterilebilecek bir taraftar grubumuz vardı. Son zamanlarda bir şeyler oldu, zaten ceza almışız takım evinde oynuyorken bile deplasman havası var. Bunu yapmanın anlamı ne ?