Yozgat_BOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aga öyle olsa cepten bakın ttnete gerek yok girn cepten telefon modu değilde desktop moduna alın browseri deneyin bakalım.
Mantıklı bir çözüm önerisi gibi geldi bana, imkanı olan arkadaşlar deneyebilir mi?