Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Eğer öyleyse bu büyük bir hak ihlali yani. Bunu yapmak için nerden izin almışlar? Buna haklarının olduğunu sanmıyorum. Ben Adwords reklamı veren bir şirket olsam şikayette bulunurum. Turkcell olsam öttürürüm.