Eğer öyleyse bu büyük bir hak ihlali yani. Bunu yapmak için nerden izin almışlar? Buna haklarının olduğunu sanmıyorum. Ben Adwords reklamı veren bir şirket olsam şikayette bulunurum. Turkcell olsam öttürürüm.