<konudışı>
Şenyurt Bahabey falan okuyunca aha Çorumlu dedim, şubeye baktım Belçika

</konudışı>
yok dostum belçikalıyım diye öylesine yazdım yoksa 2 senelikte olsa çorumlu olmaya başladım
ama geleceği yok neyse gelecek ay kimlik yollarım artık
edit : yarın bi pttye bakayım ama çok uzak orasıda neyse artık