kaberdey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<konudışı>
Şenyurt Bahabey falan okuyunca aha Çorumlu dedim, şubeye baktım Belçika
</konudışı>
yok dostum belçikalıyım diye öylesine yazdım yoksa 2 senelikte olsa çorumlu olmaya başladım

ama geleceği yok neyse gelecek ay kimlik yollarım artık

edit : yarın bi pttye bakayım ama çok uzak orasıda neyse artık