leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iphone Çinde Türkiye ile yarışır.Apple ürünlerini gidip amerikadan alıcaksın
En ucuz çinde gibilerinden grafikler yayınlanmıştı zamanında. Malesef mart ayında çine gidiyor arkadaşım

Kesin net bilgisi olan varmı arkadaşlar?