hocam kac haftadir seni bekliyoruz. r10 da onlinesin, teleofonla aradim suan ,acmiyorsun bile. scriptti hazirladin mi hazirlamadin mi ? oyaliyormusun ne yapiyorsun cozemedim. En azindan net bir cevap verde bizde başımızın caresine bakalım.