Arkadaşımızın banı açılmıştır hayırlı olsun. Telefon konusunda hatlarda sorun var sanıyorum 2 defa çalıp telesekretere atıyor yeni farkettik. Konumuz günceldir arkadaşlar .
haritaci70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ulaşmaya çalıştım ama telefon numarasında sorun var sanırım, PM attım ilgilenir misiniz?