hocam size aynen katılıyorum . güzel açıklamışsınız. 1-2 yıl önce hedef kelimede yükselmek kolaydı yabancı bloglar toplistler baya faydalıydı artık yavaş yavaş iş ciddiyete biniyor bazı klişeleşmiş seo yöntemleri tarih oluyor .