TuzsuzT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 1-2 yıl içerisinde yapılacak bir güncelleme ile sosyal imleme sitelerinden alınan backlinklerin pek çok siteyi yerle bir edeceğini düşünüyorum. Çünkü zahmetsizce alınabiliyor ve kesinlikle çok küçük miktarda da olsa hiç bir doğallığı bulunmuyor. 1-2 sene önce aşırı miktarda yorum backlink alanların başına neler geldiyse yine aynı şey tekrarlanabilir. İmleme sitelerini çokça kullananların bunu azaltmalarını ve hatta terk etmelerini tavsiye ederim.
En başta herşeyin aşırısı ve özensizce yapılanı zararlıdır . 1-2 yıla gerek yok sadece imlemeden zarar görebilmek için max 3 ay yeterlidir.

Şuan bile google çoğu imleme sitesi dizinden çıkardı yada yeni sayfalarını indexlemiyor. İmleme yapılan liste ve imlemeleri doğal gösterebilmek çok önemli.

iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banner reklam çok alındığı taktirde normal linkten daha çok zarar veriyor bilginize... Denendi onaylandı.
Herşeyin fazlası zarar. Limitde siteye göre değişir.

fuzinnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoktan kastınız nedir hocam? kaç siteden banner reklam aldınız? Reklam alma zamanlamanız nasıldı?

Sorulara cevap verirseniz sevinirim.

Konuyu açan arkadaşa da teşekkür ederim. Ellerine sağlık.
Teşekkürler.