Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınıfta kalma yok diyerek milleti yanlış yönlendirmeyin, bende meslek okuyorum. Her hoca bir olmuyor. Normal derslere giriyorsunuz tabi okulda ki kadar zor olmuyor ama arkadaşın dediği gibi sınıfta kalma yok olayı da YOK ! zaten kaldığınız da dersten kalırsınız, o dersin kredisini alamazsınız.
Aynen Kardeşim. Ama Ben 2 Senedir Okuyorum Sınıfta Kalmıyorum. Yanlız
Derslerden Kalma Oluyor. Doğrudur Abimin Dediği