Aynı hesap olması riskli. Ben daha önce banlanan hesabımda kullandığım banka hesabımı tekrar kullandığımda hep banlandım.
hesap kimin adına ise hesap numarasıda o kişinin adına olması gerekiyor benim bildiğim.
aboow

hemen düzenliyorum çok teşekkür ederim.