Mrb Arkadaşlar
iki hesap var biri benim adıma biri eşimin mail adresi adına isimde ona ait.
ama Banka hesapları alıcı kısmı benim hesap numaram olsa alıcıda ben olsam sorun yaşarmıyım yoksa başka hesapmı bulcaz?
Googledd araştırdım bulamadım politiklarıda okudum açıklamaya rastlamadım!