Bu attıgın mesajdan itrader mi alacaksın anlamadım.
Kız arkadaşım kendisi atttı.Ona da kim söylemiş bilmiyorum şikayet etmeyecekseniz muhalefet olmayın.İlk defa böyle bir konu açıp yardım istiyorum
Gayet alelade bir soru sordum. İlk defa açmanız birşeyi değiştirmez nereden emin olacağız kız arkadaşınız olduğuna ?. Yardım etmek için girmiştim fakat hale bak.
Benim itrader derdim yok sizinle muhalefet olmayada gerek yok. Neye istinaden şikayet edeceğim ben bu adamı ?