fuzinnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet arkadaşım var ben kasıyorum her gün çatır çatır. Bugüne kadar hiç cezaya maruz kalmadım. Ama bir çok arkadaşın yaptığı gibi programlarla yapmıyorum ben bu işi. Manuel olarak tek tek farklı açıklamalar yaparak yapıyorum. Ayrıca bir kıstasım daha var ve bunu paylaşmak istemiyorum.
program ile yapıldı evet doğru olabilir.