AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trabzonsporla ilgili guzel bi portal yapabilirsin. bence baya tutulur, tabi sabredersen. ekmek yemek istiyorsan,en azindan birdahaki reg zamanina kadar sabirla calisman.
Teşekkür ederim vakit ayıra bilirsem projelendireceğim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:22:30 -->-> Daha önceki mesaj 23:21:52 --

yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memleket Trabzon mu? 1 yıllık neyinize yetmiyordu ki 5 yıllık reg'lediniz? Parayı sokakta mı buldunuz vs. vs. vs. Kusura bakmayın merak ettim birden, beni ilgilendirmese de.
Memleket Bursa