Herkesin düşünceleri için teşekkür ederim öncelikle.Evet başka forumlarda da araştırmalar yaptım kimse kredi ile işe girmememizi söylüyor.Bugünde güzel bir yer bulduk Tuzla sahilde.Aylık 600tl kirası var.Zaten herşeyimiz hazırdı fırınımız olsun ızgaramız olsun.Tuzla'da öğrenci ve işçi kesim çok.Tuzla tersanesini bilirsiniz özellikle oraya paket servis düşünüyoruz.Aylık 20-25bin tl gibi bir fiyat hedefliyoruz ki zor da değil.