17 Yaşındayım ve bir banka hesabı açmak istiyorum,yanımda hangi belgeleri götürmeliyim ve hangi bankayı önerirsiniz ? ve birde öğrenciler hesap ücreti ödüyormu ? bir arkadaşım 3ayda bir ödüyor dedi ama yardımcı olursanız sevinirim.