Notepad++ ile açın türkçe karakter problemi olan kısımları düzenleyin sonra utf-8 bomsuz olarak kaydedin. eger gönderim yaparken açilan mailde türkçe karakter problemi war ise gonderim yaptiginiz sayfayi da utf-8 bomsuz olarak ayarlayın. eğer sorun devam ediyor ise include ettiğiniz sayfalari da bomsz olarak ayarlayin ve gonderim sayfanıza bir tane meta tag ekleyin charset için yada header ile chatseti utf-8 olarak ayarlayin. muhtemelen sorununuz düzelecektir.