Ben sistemi kurup bırakıyorum, ek olarak spin ile de içerik hizmeti veriyorum. Kullanıcı ister içerik hizmetini alır, İstemezse almaz bu tamamen kullanıcı ile alakalı , benım yaptığım şey hızlı index alma, google'da yükselme,imleme ve konuda da detaylı olarak bahsettiğim çeşitli pluginleri kurup ayarlarını yapıyorum. En faydalı olduğunu düşündüğüm temayı kuruyorum.Bundan sonra ister içeriği spinler, ister özgün girer benim işim değil o kısmı. Sanırım sız yanlış anlamışsınız. Banlanma kısmına gelirsek banlanırsınız veya banlanmazsınız diyemem, Çünkü herhangi bir şekilde ben banlanmadım.Bu da banlanmazsınız gibi bir garanti vermeme neden olamayacağı için ben banlanmadım sızde banlanmazsınız dıyemeyeceğim.
Ek olarak. Banlanma sebebiniz spin değil , başka birşeyde olabilir, belli bir gelir düzeyine gelince adsense hesaplarını bölmekte fayda var diye düşünüyorum. Eleştriniz ve bilgilendirmeniz için tşk ederim. iyi forumlar