SesliMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aydin yazilim bana hem emlak hemde oto ilan scripti lazim ama sen 2 konuyada sitenin linkini vermissin. emlak scriptinin aynisini oto ile uyarlamissiniz ayni scripti farkli sektorlere uyarliyorsunuz gelistirmeye calisin bence hemde fiyatlarin cok yüksek.. nasil is cozemedim. iyi calismalar.
Merhaba, Sistemi uyarlama yapmadık . Kendi geliştirmiş olduğumuz alt yapıyı kullandık. Almak veya almamak sizin kararınız .
Görüşlerinize Saygı duyarız.
İyi akşamlar.