Forum sitelerinde konu içinde diyelim bir ziyaretçi var ve bu konuda 2 adsense reklamı varsa, bu adsense reklamlarının ziyaretçiye görünmesi de bot olarak algılanıyor. Yani toplamda o an için 3 ziyaretçi varmış gibi görünür.