yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu ne kadar lüzumsuz bir başlık kullanıyorsunuz. Kendinizi ifade etmekten yoksun musunuz? Bu ne hemen hemen her başlıkta hakaret, beddua. Bu tür başlıkları gördükçe sinirim fırlıyor. N'oldu beddua edince sorunun çözüldü mü?

Sokakta gördüğün köpek durduk yere sana saldırır mı? Saldırmaz. Google'da durduk yere seni zıplatmamıştır. Eksik bir şeyin vardır, tipini beğenmemiştir. Seni avutmak zorunda mı? Sen düştüysen, senden daha iyi biri olan yükselmiştir. Ne kadar gereksiz bir başlık ve içerik. Sen düştün diye ağıt mı yakalım?
Sen yükselmişsindir işte yere yat göbek at