Ben normalde post atmasını sevmem genel olarak takipteyim. Ancak harbiden nedir bu güncellenme ve dalgalanma muhabbeti. Mantık olarak düşüş yaşayanlar olduğu kadar birilerinin sitesi de üst sıralarda yer alması mantıklı bir durum. Ancak insanların sabredemeyişini normal karşılıyorum. Bu sorun Aralık ayının başlarından beri devam ediyor zannedersem. Herkes bir yorum yaptı PR güncellemesi dediler yedik, yok görseller değişti dediler yedik, şimdi de bir dalgalanma ve algoritma muhabbeti (ki her zaman olan bir durum) bunu da yiyoruz.
Ama açıkçası belki benden kaynaklanan sorunlardır belki google tarafından yaşanan sorundur ne PR aldım, ne de hit aldım. Yüksek olan hit'e göre %80 düşüşü aklım almıyor. Her gün güncellenmesine rağmen.
Üstü kapalı bir yorum yapıyorum. KULAĞIMIZIN ARKASI KALDI.